piatok 3. júna 2011

Basic Basic Body Basics

V prvom rade sa ospravedlňujem za moju absenciu, ale to viete, koniec roka, skúšania, písomky etc...(Občas ma napadne, že by som sa mala učiť aj inokedy, ako na konci roka...ale našťastie ma táto myšlienka rýchlo prejde:D...žartujem)
Ale k téme. Myslím že každý z vás pozná Body Basics...nie? Ja osobne túto kozmetiku milujem. A moja návšteva obchodného centra nemohla dopadnúť inak, ako s pár vecami odtiaľ:
Maska na vlasy (mimochodom dobre vonia) a ako jedna z mála vážne funguje...teda aspoň u mňa :) Ospravedlňujem sa za kvalitu fotky ale to viete...občas technika štrajkuje :)

Deodorant-antiperspirant s vôňou kaktusu a pistácie...je 65446748% účinný(opakujem aspoň u mňa) a rovnako ako maska..nééskutočne dobre vonia(milujem voňajúce vecičky :) ) A tá opička...tá mi spravila najväčšiu detskú radosť(pôvodne to má byť sprchový gél ..opička má otvor na zadočku) a už má aj meno...je to FRIDRICH! (moju úchylku dávať všetkým okolo čudné mená si nevšímajte)

Inak tu je stránka, pre tých, čo BODY BASICS nepoznajú http://www.body-basics.info/cz/ 

Na koniec nemôžem nepridať tento obrázok tejto chutnej mačičky, ktorý som našla niekde na tumblri...a to mi pripomína skutočnosť, že za 9 dní dostanem mačičku (neskutočne sa teším)
MAJTE SA KRÁSNE :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára