sobota 25. júna 2011

Saturday Tumblr Mania

Áno, tumblr. Pre niektorých neznámy pojem, no pre tých, čo tumblr poznajú, neskutočná závisláčina :) Priznám sa, že keby nebolo mojej kamarátky, ani by som nevedela, čo to je. Ale hahahah...viem :D
A keďže vonku je pomerne pekne a všetci sa v nasledujúcich dňoch budú tlačiť na kúpaliská a pod...JA si budem vysedávať v tieni s knihou a blogovať :)  PROSTE TUMBLRTUMBLRTUMBLR....ajajaj :)
A FUUUU comics...proste to ma baví najviac :) http://thefuuuucomics.tumblr.com/ (keď nemáte dobrú náladu, kliknite si ;D bude lepšia ) A aj pán facebook by mohol vymyslieť niečo také, čo by ľudí stále len nenudilo...to len tak naokraj.
A ospravedlňte môj nedostatok článkov a kreativity dnes, ale nejako mi to nemyslí :)
Fuuuu comics of the day :)

(toto by sa malo hýbať tak uvidíme...skúste na to kliknúť :D)

HAVE A NICE DAY xx


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára