štvrtok 30. júna 2011

*K*o*n*e*č*n*e*_*v*y*s*v*e*d*č*e*n*i*e*

No...tak na túto chvíľu sme všetci čakali! Koniec školského roka! Officiálne od zajtra ...ale NEVERMIND :) Dúfajme že vysvedčenie nebolo u vás horšie ako tri štvorky :D:D (Samozrejme nehovorím že som mala také vysvedčenie ale nebolo zrovna úspešné :D :P) Kedže odchádzam z tejto školy na ktorú teraz mimochodom chodím tak som si pred pol rokom kúpila prekráááááááásne princeznovské šaty ktoré som si nechávala až nakoniec :) Sú z jedného z mojich obľúbených obchodov ktorým sa stáva...ttttrrrtttttttttttt.....(chvíľka napätia).....ZARA!!!!!(to sú tie na obrázku...ibaže ich mám bez toho trička pod tým)..Takže..ešte sa vráťme k tím vysvedčeniam :) Síce o tom veľmi nerada hovorím..ale dnes bol taký program v rádiu EXPRES že ked tam prinesiete vaše vysvedčenie a podľa toho koľko budete mať jednotiek tak toľko vám dajú CD-čiek :)..nešla som tam ale mohlo to byť fajn :)...mám trošku myšlienkový pochod ale nevadí :) Na ukľudnenie si dáme pesničku :)(z recesie :Dmuhahah)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára