sobota 21. mája 2011

Chill out

Včerajšok bol takýýý ajajaj (piatok..poznáte to :D) Okrem tvorenia "tutoriálu" (o článok nižšie) ,ktoré sme si aj s kamarátkou fakt užili, (je vážne super keď sa vám niekto 15 minút prple z očami :D) tie klasické piatkové rituály alá "hoď tašku do kúta a do nedele sa na ňu ani nepozri" (v niektorých prípadoch ani v nedelu)-milujem ich :)

Syrová príšera (z eidamu, aby som bola presná) :D
(áno, aj takto sa zabáva dnešná mládež)

New jewelry (od maminky...takže neviem odkiaľ, ale aj keby bol z trhu tak je skvelý, už len preto, že je tam moja milovaná RUŽA (síce nie je biela, ale aj tak je krásna)

Nemôžem nepoznamenať, že keď nechete veľmi investovať do mascary, a aj napriek tomu chcete mať "veľký kukuč", tak táto mascara "2FX" od ORIFLAME je podľa môjho názoru najlepším riešením. Prvá kefka riasy predĺži, druhá zhustí, nerozmazáva sa a ľahko sa odličuje :)

Moja malá bábika PUPA plná kadejakých šminiek:) Milujem ju
A TOTO  si určite prečítajte. Obal knihy možno vyzerá ako určený pre mládež do 12 rokov, ale príbeh je skvelý (aspoň podľa mňa). Knihy od Jacqeline Wilsonovej milujem. A aspoň nejaká kniha v ktorej nie sú nadprirozdené postavičky, padlý anieli, upíri..(som maniak..v dobrom slova zmysle :D)







Na záver jedna KRÁSNA pesnička..čo na tom že je stará a má cez 8 minút? Klasika nezomiera :)

EAT MORE VEGETABLES
XXX

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára