sobota 18. júna 2011

My Little Shadow

KONEČNE! Po rokoch prosíkania a škemrania a zariaďovania mám konečne svoju vytúženú mačičku :) (hej možno vám to príde choré, ale každého tešia iné veci :D) Môj malý kocúrik SHADOW (britská mačka)
(nie je zlatý?)

TOTO mi prinieslo najnajnajnajnaajnanjanajanjväčšiu radosť na svete(toto malé klbko chlpov..áno). Vždy som milovala mačky, ale akosi som sa nikdy nedostala k tomu(resp. moji rodičia sa k tomu nedostali:D), aby som jednu mala doma. Meno som pre ňu(neho) mala vymyslené už roky, miesto kde bude spať aj jesť tiež. A poznáte to, keď sa vám po 58469849854665 rokoch splní sen, aký je to pocit. Skrátka taaaaakýýýto! :)
ajajaj nemôžem sa ho nabažiť :)

Na záver trochu hudby, keď už bude leto..tak niečo..ehm..noo veď viete čo som tým myslela..(po uzávierke známok mi vynecháva mozog..ehm keby len vtedy :D) PS: Ak ste čakali niečo ako...ehm Keshu, Justina Biebera alebo tak, tak vás nepoteším...také (budem radšej slušná) *** nepočúvam :*


START IT UP BITCH!
Xo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára