utorok 3. mája 2011

Waterproof stuff

Táák určitéé je super že teraz leje, ako z krhly a všetko sa rozteká. Neberte ma zle, dážď zbožňujem, ale občas má fakt zlé načasovanie, ako naprílkad dnes. A tak ma napadlo, že vám dám tipy na pár vodeodolných riaseniek, aby ste neskončili ako ja dnes (fotku nechcete vidieť) :D Fotky radšej stiahnem, lebo z "kvalitiek" čo robí môj mobil (foťák je dočasne indisponovaný) by ste asi veľa nevideli :)
Maybelline Collosal volume express waterproof
(Jednoznačne číslo 1.Mascara je prudko vodeodolná a pritom riasy nevyzerajú zlepené ani sa "nemrvia". Plus-kefka vytvorí vážne "veľké riasy"..nebudú síce ako tie z reklamy ale buďme úprimný, ktoré reklamy neklamú? )

Oriflame beauty waterproof mascara
(Lacnejšia alternatíva, rovnako prudko vodeodolná, riasy nevyzerajú zlepene, len kefka nevytvorí taký veľký objem...všetko záleží od typu rias)

Rimmel-GLAM'EYES MASCARA WATERPROOF


(Ďalšia vodeodolná riasenka, tentoraz Rimmel London. Kvalitná kefka dodá objem, zloženie zasa zabráni rozmazávaniu alebo mrveniu. )



Tieto riasenky sú ,aspoň podľa môjho skromného názoru, najlepšie vodeodolné a sú ľahko dostupné u nás na Slovensku. Samozrejme, je ďalších 651651459 riaseniek, ktoré môžu byť lepšie, ale chcela som pridávať produkty len na základe vlastných skúseností, nech zbytočne nezavádzam :)

DON´T FORGET YOUR UMBRELLA
XXX





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára