piatok 20. mája 2011

My first beauty tutorial SMOKY EYES

Táák som sa rozhodla spraviť svoj PRVÝ  beauty tutorial...ako "urobiť" dymové okále. Priznám sa, predstavovala som si väčšiu spoluprácu môjho foťáku a počítača...ale asi si to zaslúžim (moje zaobchádzanie :D)


Takže...tu sú vecičky, čo som použila:

1. Oriflame SMOKY COLLECTION očné tiene 2.Rimmel MAX VOLUME mascara 3. kozmetické štetce ..nemám potuchy odkial :)
(nemusíte používať presne rovnaké smoky eyes očné tiene..aj Essence robí smoky eyes a iné značky tiež)


1.
odlíčte, alebo si pretrite očné viečka vatovým tampónom namočeným vo vode (tú mascaru si nevšímajte..som príliš lenivá na to, aby som si ju dala dole:D)

2.
Do vnútorného kútika si dajte 2. najsvetlejší odtieň vo vašom smoky eyes sete, ak máte sadu len s dvoma farbami, tak tú bledšiu (ak nemáte smoky eyes set, tak strieborno sivý odtieň očného tieňa)

3.

Do vonkajšieho kútika dajte najtmavší odtieň v sete..sýtosť farby dajte podľa vlastnej "chuti"

4.
Oba (alebo všetky tri odtiene) štetcom spojte do seba...dbajte na to, aby vo vnút. kútiku oka bol ten odtieň najsvetlejší

5.
Pod oko dajte trochu najtmavšieho tieňa v sete...ale nie príliš nahrubo, lebo dosiahnete niečo ako "panda look" :)

6.
Na záver si dajte vrstvu svojej mascary, aj dve, ak je potrebné

7.


Finish !!! :) 
(ak chcete tmasvšie "smoky eyes", použite hrubšiu vrstvu tmavého tieňa, alebo aplikujte tiene namorko)

Ospravedlňujem sa za každú chybu, za moje nedokonalé obočie,"976979" pixelový foťák(nehorázne skresľuje),....Pôvodne som chcela aj nalepiť false lashes pre dramatickejší look..ale akosi som ich kdesi zapatrošlia (nebudem klamať, puntičkárka niesom :D)
Ale aj tak dúfam, že som bola nápomocná pri  vašom "tvorení"  SMOKY EYES

HOPE YOU´LL LIKE IT :)
X
X

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára