streda 11. mája 2011

Because...

Keď som už mala dnes taký "dobrý deň" (som akási chorľavá...hej vonku je 30 stupňov). Tak nič lepšie, ako sadnúť za blog a dať voľný priechod svojim (čudným) myšlienkam neexistuje. Tak som pre vás spravila zoznam top 12 vecí( sú pre život úplne nepotrebné :D), ktoré milujem. Samozrejme sa to tohoto zoznamu neráta rodina a kamaráti, lebo tých by som písala do večera ;)

1.Oxford shoes 2.Béžová farba 3.Biely rúž na pery 4.Mega prstene 5. Biele ruže 6.Pávie perá 7.Navy style 8. Avril Lavigne-Black star 9. H&M 10.Pull and bear 11. britské mačky 12. Converse


Na záver trochu hudby. Niežeby som bola popvý maniak,ale ten text má niečo do seba :)

DON´T  JUDGE A BOOK BY ITS COVER 
                                      XXX

2 komentáre:

  1. Ty a tá tvoja Selena :) a ozaj koniec sveta trošku mešká :) nevadí :D aspoň budeme dlhšie žiť a dočkáš sa mačky :) a pekný blog :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ó ďakjem Verččč :) Inak už len 9 DNÍ!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť