pondelok 1. júla 2013

Skincare routine

Prvé čo ma napadlo ako nový príspevok bola skincare routine práve preto, že ako tak pozerám po slovenských dievčatách, mnohé fakt nemajú tušenia o základných veciach...napríklad že s make-upom sa nespí (nie fakt s ním nespite) alebo že pleť by sa mala gélom čistiť každé ráno/večer, alebo že je jedno akú máte pleť, krém potrebujete..alebo že make up sa dáva na vyčistenú tvár...a podobné banality...:D

Príde mi to až zarážajúce že mnohé dievčatá v mojom veku fakt SPIA! s make upom na sebe čo je tá NAJHORŠIA CHYBA akú môže baba so svojou pleťou urobiť.
Áno make-up pokročil, ale nie natoľko, aby ste v ňom mohli spať. Pokožka pod make upom v noci starne, privodíte si vrásky omnoho skôr ako je normálne plus ak spíte s mascarou, tešte sa na polámané riasy.
Veci sa dejú, sme ľudia, nie vždy sa podarí odlíčiť sa...ale pri najhoršom aspoň "facial wipes" pri sebe majte aby ste to najhoršie dali so seba dolu.

Dosť moralizovania poďme na to.(fotky nie sú moje,sťahovala som ich, na fotenie je príliš zlé svetlo a primálo času :D )

1. odstránenie make-upu
  
1. "facial wipes" (proste utierky) nivea ,ktoré používam na odstránenie make upu z tváre. Tieto sa mi osvedčili najviac spolu s tými od značky Balea z dm
2. balea odstraňovač vodeodolného make-upu (ak mám nejaký na sebe), skvelá cena a robí čo má


2. čistenie
 
1. neutrogena visibly clear face wash nevysušuje a skvelo čistí a ešte aj pekne vonia. Jednoznačne TOP u mňa :)
2. oriflame pure skin face scrub- peeling používam raz za týždeň/týždeň a pol aby som sa zbavila "mŕtvej kože" a tento sa mi osvedčil asi najviac


3. toner
 
1. oriflame pure nature toner je skvelý upokojujúci, póry uzatvárajúci toner na každodenné použitie
2. clean&clear deep cleansing lotion je...pekne povedané facka do tváre :D je to síla čo vám poviem :D (určite ho nepoužívam denne) alkoholu je v tom že by sa z toho jeden opil ale funguje, mám po ňom vždy menej vyrážok..ale tonu krému po tom odporúčam, lebo vás to vysuší a riadne

3.hydratácia a výživa

 
1. essence anti spot moisturizer používam práve teraz, je skvelý, značka essence ma príjemne prekvapila kvalitou skincare
2. essence my skin mattifying creme som používala pred anti spot moisturizerom a minula som 2 balenia...jednoducho toptoptop! pre niekoho so zmiešanou pleťou ako ja :)

4. vyrážky
 
1. oriflame pure skin hide and treat u mňa na vyrážky skvelo funguje. Farba mi síce nesedí ale dávam si ho skôr na noc nech pôsobí, čiže je mi to v podstate jedno, vyrážky sa pekne vysušia a miznú
2. oriflame pure nature purifying corrective stick má výťažky zo zeleného čaju a pekne upokojuje také tie "bolestivé pupáky"

5. masky
 
1. oriflame pure nature peel off mask milujem už len pre pocit že sa "sťahujem zo starej kože" :D ale nie, vážne je skvelá, pleť potom doslova "žiari"
2. oriflame pure nature ílová maska je biela ako omietka a pleť je po nej čistá ako nikdy, masku dávam tak raz za 2 týždne a striedam tieto dve.


To je asi všetko...berte to tak že som ešte nezarábajúca(ak sa nerátajú brigády) osoba, čiže kozmetiku chanel&dior a podobné high end produkty si nemôžem dovoliť a snažila som sa pre vás vybrať cenovo dostupné veci ktoré mi pomohli/pomáhajú. Mám zmiešanú pleť a snažím sa ju držať v dobrom stave ako sa len dá a to isté radím aj vám, lebo lepšie sa teraz starať ako potom vrážať peniaze do omladzovacích kúr. Čo do pleti teraz dáte, to sa vám neskôr vráti :)

xxx
veľa štiastia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára