pondelok 1. júla 2013

I AM ALIVE!

Keď si tak premietnem že posledný príspevok čo som pridala bol minulý rok tak mi to až nepríde skutočné. Ani neviem prečo som blog tak zanedbala....môžem sa vyhovoriť na veĺa školy (čo jej teda veľa je)...ale skôr by som to zvalila na vlastnú lenivosť a...nejako neexistujúci feedback z vašej strany..ak tam teda niekto je. Keď som aj s kamarátkou začínala písať blog neočakávala som že ho niekto bude čítať ale občasné pribudnutie zobrazenia na počítadle naozaj poteší :) ale v poslednej dobe ma nejako premohol škriatok pochybnosti či to malo vôbec zmysel
Ale škriatok pochybnosti (wtf) ma prešiel a so začiatkom letných prázdnin som tu späť v plnej forme pripravená fotiť, prispievať ,byť kreatívna a podobné veci na ktoré budem mať čas :D
 
I am back bitches muhahaha

btw: pri otvorené blogu mi vyskočilo upozornenie na malware? wtf? to čo?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára