piatok 5. júla 2013

Dermacol Matt Control Make-up Review

Review time! V poslednom čase som hľadala nový "dokonalý makeup" podľa možnosti za cenu, z ktorej by som neskrachovala :D Mala som množstvo make-upov, väčšinou som si vyberala dobre. Keď si kupujem nový make-up, väčšinou pozerám recenzie na nete aby som si vedela vybrať čo najlepší pre môj typ pleti (zmiešaná)...a potom keď si nájdem niečo "dokonalé" (podľa iných) a na mne to nefunguje, vzdám to a kupujem naslepo :D

Na tento make-up som narazila čistou náhodou, bez pozretia si nejakej recenzie, len tak náhodne a modlila som sa aby som trafila (áno, taká som ja). Stál ma okolo 9 eur ak si dobre pamätám, v DM drogérii (ktorá je asi všade na slovensku čiže by ste nemali mať problém na neho naraziť).

Značka Dermacol má podľa môjho názoru skvelé make-upy za nie až tak vysoké ceny (aj keď nájdete aj lacnejšie) . Tento sľubuje matnú pleť až na 18 hodín.

Priznám sa, milujem ho. Som dosť svetlá (teda kým sa neopálim, čo ešte neprišlo) a mám (ako som už spomenula) zmiešanú pleť, ktorá je veľmi rada mastná, najmä na nose a čele. 

mám odtieň 1 PALE, ktorý mi dokonale sadol, aj keď je naozaj bledý, no mám pocit že sa mi vie prispôsobiť. Má stredne hustú konzistenciu, skvelé krytie a skutočne zmatňuje (no nie 18 hodín :D). Používam pod neho Rimmel fix and perfect primer a na neho Rimmel stay matte púder. Nedá mi nepoznamenať ako dôležité je dávať si pod make-up primer. Zmenší póry a vyhladí celú tvár, čiže vám make-up dlhšie vydrží a bude ľahšie "plniť svoj účel".

má príjemnú vôňu a dobre sa roztiera. Rozotieram ho prstami, osobne nie som fanúšik ani štetcov ani špongii, proste tekuté veci sa mi najlepšie rozotierajú prstami. 
Skutočne mu nemám čo vytknúť, teda aspoň zatial som na nič neprišla (po mesiaci používania cca každý deň), snáď len to, že nemá SPF (ochranný faktor proti slnku), ktorý niektoré make upy majú. Zvlášť v lete sa hodí, aj keď na horúce dni odporúčam skôr ľahký BB cream(tie SPF zväčša majú) alebo vôbec nič, lebo kto už aspoň raz neskončil s roztopeným make upom :D 

Konečné hodnotenie ***** 5/5
Odporúčam ho babám so zmiešanou/mastnou pleťou, je fakt dobrý,aj keď nepochybne sú aj lepšie, no mne vyhovuje dokonalo :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára