štvrtok 24. mája 2012

Thursday fever

Alebo "zas mám pocit, že je piatok". A nech....zajtra mám v podstate voľno, takže len formalitka :D A že váľať sa na gauči pred telkou treba je jasné.... Ale po dlhej dobe som sa rozhodla že si dnes zahrám SIMS 2! Vysmejte ma ako chcete, ale tú hru milujem! Možno z dôvodu, že si tam môžem za noc zatancovať v 3 kluboch, nechať sa pokúsať upírom a zosobášiť sa muahah :D A dokonca 2 mám radšej,ako verziu 3, lebo proste neviem prečo :D
Takisto som za zas babrala s vlasmi, tento raz sa objektom môjho záujmu stal pomerne ľahký "baletný drdol"
nechce sa mi tagovať fotky, aj tak toto je taká kvalitka mobilová :D Ale robil sa pomerne ľahko a vyzeral pekne. Baletný drdol sa podľa mňa hodí na väčšinu príležitostí, lebo s ním nič nepokazíte a ak sa vám hodí k tvári, tak ho len veselo noste. Mala som aj v pláne urobiť tutoriál, ale načo, veď na nete je ich milión :D
tuto je podľamňa jeden z najlepších, jednoduchý, žiadne omáčky okolo :) 

Inak musím poznamenať, že v poslednej dobre si pestujem závislosť na lakoch na nechty značky CATRICE. Sú  v DM už nejakú dobu, ale ja som si ich nakúpila len pred pár mesiacmi, dovtedy som dôverovala mojim milovaným rimmel a pupa lakom (ktoré sú tiež skvelé). Na leto mám týchto obľúbencov:

odtieň "run forrest run" som si zamilovala na prvý pohľad. Fotky radšej sťahujem, lebo môj mobil by vám krásu tejto farby neukázal a foťáčik sa mi nechce hľadať :D Zelená je pre mňa tento rok jednou z farieb čislo jedna! Tento lak je proste skvelý! A vydrží! :)

druhý milovaný odtieň je "fred said red". Je to trochu iný pohľad na klasickú červeň na nechtoch a na slnku vyzerá skvelo...aj bez neho. Je taký jasný pekný svieži, proste krásna farba!

Na záver pesnička...počúvam ju už nejakú dobu a neviem ju dostať z hlavy (to, že ju stále omieľajú v rádiu tomu neprospieva :D) Tralalalla toniiiight weee are youuuung :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára