pondelok 21. mája 2012

Dolce Vita

Tak sa zas hlásim, tento raz po krásnom oddychu v Ríme. Že všetky cesty vedú do Ríma a že Rím je večné mesto plné krásnych pamiatok môžem len potvrdiť. Krásne bolo, aj keď trochu uponáhľane, pokecala som si po Taliansky :D aj pri mori sme boli, skrátka oddych ako sa patrí :)
ja pri Koloseu, mimochodom naživo je ešte krajšie. Atmosféru dotvárajú ujkovia prezlečení za starých Rimanov :D

Talianska vlajka ma baví na každý spôsob, proste milujem tú trikolóru :D

že fontána Di Trevi je krásna netreba hovoriť. Áno, mincu som si hodila, aj keď sa mi v nej nepodarilo vykúpať ako vo filme dolce vita(ani som to neskúšala...Rímska polícia je ehm..no..svojská :D)

Zanechanie vlastnej stopy pri mori, ktorú aj tak o pár sekúnd zmyli vlny, ale pocit je pocit :D

Áno ...we love Roma, lebo to mesto je krásne zo všetkým, čo k tomu patrí. Atmosféra na večernej Piazza Navona, ruch v metre plnom ľudí rozprávajúcich taliančinou tak rýchlo, že som miestami potrebovala takú tú vecičku čo spomaľuje zvuk, ústa pravdy,ktoré mi zázračne neodkusli ruku, skvelá pizza...proste všetko.

Ó a nedá mi nespomenúť, najlepšia pizza,akú som v Ríme jedla sa nachádza na námestí campo de fiori kde bol upálený Giordano Bruno. Pizzeria sa volá FORNO a majú tam aj skvelé koláče. Otváracia doba je síce veľmi kolísavá, napokon sú to taliani, ale ak tam náhodou budete a stihnete, tak ju určite ochutnajte, je skvelá :) Vždy je rad až na ulicu :D Takisto nevynechajte trh PORTA PORTESE, kde zoženiete naozaj všetko,ceny zjednávajte, je to sranda :D mínusom je len skoré ranné vstávanie, ktoré treba absolvovať, nakoľko trh je len zhruba do 13-tej  :)

Nedá mi nespomemúť krásne striebro nášho hokejového tímu, čo Vám poviem, som hrdá :D Tak sa majte krásne :) :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára