piatok 20. júla 2012

Summer is in the air baby heaven is in your eyes

Leto ľúbim aj keď nemusím horúčavy, no toto obdobie má čosi do seba :) Jednak mám veget a tiež sa všade nesie taký pokoj a keď svieti slnko, hneď sú všetci veselší(s výnimkou tých horúčav, vtedy ma ide poraziť! :D) Momentálne je síce nejako zima ale čo aj také obdobie treba, užívam si ho naplno zabalená do mikiny :)

fotka "vysokej kvality" fotená cez krásny letný deň s mojou milovanou kamarátkou(akurát začalo vonku smokliť a normálni ľudia by sa šlo schovať, no my sme sa začali fotiť ha :D)

V poslednom čase ma zaujalo množstvo blogov a baví ma čítať o krásnych zážitkoch iných, zbierať nápady na nové veci a miesta etc...Aj o tutoriále som rozmýšľala, tento raz nechtovom, lebo ako som už spomínala, s nechtami sa rada babrem :) Plánujem si nakúpiť nové "toppery" (essence má kolekciu zaujímavých topperov, samé trblietky a spol :D) 

som cool v britskej vlajke :D(haha joke)


Že Lanu Del Rey zbožňujem už viete, a jej nový klip má takú príjemnú atmosféru



Na tumblri nachádzam aj gify z pravdepodobného klipu "summertime sadness" ale ani za nič ho neviem nikde nájsť :(

                                                Majte sa krásne a užite si leto :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára