sobota 11. februára 2012

Memories

Milujem víkendy! Ale to už asi viete :) A milujem staré veci ktoré vyhrabem z útrob mojej skrine. Aká fešanda som musela byť v ôsmich rokoch v týchto "róbach" :D
like a fairy xx

ružová ružová a ešte raz ružová :D 


Preklínam, že sú mi tieto veci už malé. Tak rada by som si ich obliekla :( Alebo skôr by som sa zmenšila zas na osem ročnú :)


Aquolina- Pink sugar (už je moja a vona úúúžastne!)


Pri mojich potulkách mestom som dnes v Ann Christine objavila tento náhrdelník. Čo Vám poviem, bola to láska na prvý pohľad :D

môj chlapák :D




You can be the boss (Lana, Lana a ešte raz LANA!! :D)
xxxx

Krásny zvyšok dňa(večera :D)





_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára