štvrtok 18. júla 2013

KALLOS hair cosmetics

Tento príspevok som chcela napísať už veľmi dlho, nakoľko som nevidela na Kallos veľa recenzí v slovenčine a chcela by som prispieť mojim skromným názorom :D

Kallos vlasovú kozmetiku mi odporučila kaderníčka. Najprv som si myslela,že to bude zas niečo na spôsob "50ml za 20 eur" a o kvalite a účinnosti sa v pomere k cene sa bude dať len polemizovať, ale bola som úplne vedľa. Prvá vec, ktorá ma šokovala bola cena. Keď som objednávala (mimochodom cez stránku www.perlacosmetic.sk ) a videla som ceny typu "500ml za 2,50...myslela som, že snívam. Druhá myšlienka bola, že niečo za takúto nízku cenu predsa nemôže byť kvalitné. Ale môže, ako som sa presvedčila...a práve preto píšem túto receziu. Aby ste (ak o tom ešte náhodou neviete) vedeli, že aj za minimálnu cenu môžete mať vážne skvelú vlasovú kozmetiku, ktorá (aspoň v mojom prípade) vážne funguje :)

KALLOS nourishing shampoo for dry and damaged hair
Moje vlasy nie sú až tak suché, ako skôr poškodené. Konce sú v nie veľmi dobrom stave, ale keďže chcem veľmi dlhé vlasy(a tie nedostanem ak ich budem každý mesiac o 5cm skracovať), tak som sa dala na cestu "vyživovania" :D

šampón sľubuje hydratáciu vlasov a nápravu ich poškodenia s pomocou pšeničného proteínu a provitamínu B-5. Má trochu redšiu konzistenciu a jemne "perleťovú" farbu. Nemá nejakú silnú vôňu, ale mne to práve vyhovuje. Bohužiaľ menej pení, ale zas..mám 500ml balenie, tak načo šetriť :D
Naozaj mi pomohol a to môžem povedať po 3 mesiacoch používania. Vlasy sú po ňom lesklejšie a vyzerajú zdravšie, aj konce menej suchšie. Používam ho v kombinácii s výrobkami nižšie

KALLOS deep moisturizing conditioner
Tento kondicionér tvorí skvelú dvojku spolu so šampónom vyššie :) Má hustú konzistenciu, bielu farbu a vonia ako...mlieko? :D ak sa to dá pokladať za vôňu :D ale vonia naozaj veľmi príjemne

Sľubuje hydratovanie suchých, zničených a lámavých vlasov ..a opäť prekvapujúco (aspoň u mňa) funguje! Tiež ho používam 3 mesiace, spolu s "ružovým" šampónom a naozaj som si všimla rozdiel (čo sa mi málokedy stáva). Vlasy sa neskutočne ľahko rozčesávajú, pekne voňajú a vyzerajú lesklejšie a zdravšie.

KALLOS placenta hair mask
S pokojným srdcom môžem povedať, že so všetkých masiek na vlasy, aké som kedy mala, mi táto príde najlepšia...alebo skôr najúčinnejšia. Názov znie desivo, ale nebojte sa :D 
Sľubuje silnejšie a hebkejšie vlasy a v mojom prípade to funguje. Konzistencia hustá, farba biela, vôňa opäť "mliečna" (a vážne príjemná). Masku dávam tak raz do týždňa tak na 10-15 minút, vlasy sú po nej hebkejšie, nie sú krepovité a idú ľahko upraviť. Tiež ju mám 3 mesiace a myslím, že aj odmaturujem, kým ju vypotrebujem (275 ml, ale mám pocit, že je bezodná :D)

KALLOS glossy restructural crystal fluid
je môj posledný "chlapík v zbierke". Mám ho najkratšie, zhruba 3 týždne (ako vidíte podľa obsahu balenia). Sľubuje zabraňovanie štiepeniu a lámaniu vlasov a dokonca aj ochranu pred teplom, no tejto časti sa neviem prinútiť veriť...a aj tak používam môj syoss heat protector, takže to naozaj neviem posúdiť. Je dosť hustý, ale nie až tak, že by vám po ňom ostali mastné vlasy..naozaj sa rýchlo vstrebe. Dávam si ho na suché vlasy po umytí a konce po ňom vyzerajú omnoho lepšie, čiže som s ním spokojná, ale ako som povedala, mám ho len 3 týždne a to je podľamňa ešte stále málo na plnú recenziu vlasového produktu.

Celkovo som s Kallos vlasovou kozmetikou nadmieru spokojná, aj keď je jasné, že som nevyskúšala ani tretinu z ich ponuky, čiže nemôžem to hádzať do jedného vreca. Pre môj typ vlasov tieto produkty fungujú/pevne dúfam, že aj naďalej budú. Naozaj mi pomohli a dúfam, že ak sa ich chystáte objednať, táto recenzia vám pomohla :) Neviem, ako fungujú pri iných typoch vlasov, ale moje 3 kamarátky si objednali veľa ďaľších produktov Kallos, čiže o pár mesiacov sa ich opýtam a môžem urobiť recenziu na základe ich skúseností :) 

xxx







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára